روش‌های برخورد با محیط بازاریابی

روش‌های برخورد با محیط بازاریابی

دونوع واکنش نسبت به محیط بازاریابی وجود دارد:

واکنش اول *بازاریابی انفعالی * است.در بازاریابی انفعالی نیروهای محیطی عوامل غیر قابل کنترل به حساب می ایند که باید خود را با انها منطبق ساخت.

دونوع واکنش نسبت به محیط بازاریابی وجود دارد:

واکنش اول *بازاریابی انفعالی * است.در بازاریابی انفعالی نیروهای محیطی عوامل غیر قابل کنترل به حساب می ایند که باید خود را با انها منطبق ساخت.

واکنش دیگر * بازاریابی فعال * است. در بازاریابی فعال سعی بر ان است تا گامهایی برای تأثیر در عوامل محیطی برداشته شود.

 

هیچ یک از این دو روش را نمی توان به طور مطلق بهتر از دیگری دانست؛ زیرا به کار گیری آنها به عوامل گوناگونی بستگی دارد. عواملی مانند اهداف سازمان، محدودیت های اخلاقی واجتماعی وشرایط روز جامعه.

شرکت توسعه و مدیریت پارسیان زرین (ably.ir)

(دپارتمان بازرگانی و مشاوره تجارت)

جهت آشنایی با سایر دپارتمان ها به سایت ably.ir مراجعه فرمایید.

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس